ویکی رضوی

تجربیات،آموزش ها، دل نوشته ها و ...

ویکی رضوی

تجربیات،آموزش ها، دل نوشته ها و ...

خوش آمدید .... .......... ..... لطفاً در صورت کپی برداری، منبع و آدرس این وبلاگ ذکر شود ..... تمامی پست های زیر شاخه "بهترین ها" همواره آپدیت خواهند شد
فا تولز - ابزار رایگان وبمسترساخت حرفه ای کد متن متحرک
ویکی رضوی

واحه یی در لحظه
سکوت سرشار از ناگفته هاست...
از سر نوشت تا سرنوشت تنهاییم!

بایگانی
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۶ دی ۰۲، ۰۸:۳۳ - یاقوت ...
    🙃
  • ۲۲ دی ۰۲، ۰۹:۰۷ - یاقوت ...
    😬

آخرین مطالب

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

نِتِ عالی متعالی...

سایه ی نِتِ اتان مُستدام...

فرقی نمیکنه وقتی سوز زمستون از راه میرسه

وقتی از بارون پاییز خبری نیست

فرقی نمیکنه اگر نباشم

فرقی نمیکنه اگر نباشی

وقتی تنهایی تنها انتخابمه

وقتی هیچ راهی غیر از این نیست...

فرقی نمیکنه وقتی عشق تنها یک رویا بود

در ساعت ۲:۱۷ بامداد زلزله ای به شدت ۵/۹۸ ریشتر شهرهای مختلف منجمله تبریز، اردبیل، رشت و طالقان را لرزاند. این زمین لرزه حدود ۱۰ ثانیه طول کشید. هنوز هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست. با توجه به بزرگی زمین لرزه در صورت عمق کم می تواند در روستاهای نزدیک مرکز زلزله خسارتهایی را به بار بیاورد.

دقایقی قبل ترامپ در یک مصاحبه زنده گفت: البغدادی گریه می کرد و زاری می کرد. او گفت البغدادی مثل یک سگ کشته شد. وی گفت من و همراهانم بصورت زنده فیلم حمله رو تماشا کردیم، عین یک فیلم سینمایی! او گفت مرگ وی بسیار سخت و خشن بود و البته حقش بود. وی گفت هیچ کسی از سربازان ما نمرد و فقط یک سگ از ما زخمی شد.

سرش پایین بود، در هجوم تنهایی، گاهی صدای برگی که از درخت می افتاد شنیده میشد، در امتداد پاییز افکار آزاردهنده اش مرور میشد، خاطرات غم، خاطراتی که بر روی روحش حک شده بودند... با هر صدای برگی به خود می آمد و یاد تنهاییش می افتاد. یاد الان... کوله بارش سبک بود... خاطراتی داشت به وسعت غم اش و به سبکی آنچه خوب بود... اما سنگین بود نگاه سهمگینش در یادش... با صدای دیگری به این فکر افتاد که راه بیفتد... آری راه رفتنی را باید رفت... با کمر خم شده بلند شد و راه افتاد. در مسیر پاییز... در مسیر زوال آرزوهایش... آری تنها به راهش ادامه داد...

آمریکا اعلام کرد در حمله ای که نیروهای آمریکایی امروز صبح به وقت ایران به مقر البغدادی داشته اند او خود را با جلیقه ی انفجاری منفجر کرد. احتمالا عصر به وقت ایران آمریکا بیانیه مهمی را صادر کند. ترامپ گفته است که آزمایش دی ان ای بر روی جسد انجام خواهد گرفت.