ویکی رضوی

تجربیات،آموزش ها، دل نوشته ها و ...

ویکی رضوی

تجربیات،آموزش ها، دل نوشته ها و ...

خوش آمدید .... .......... ..... لطفاً در صورت کپی برداری، منبع و آدرس این وبلاگ ذکر شود ..... تمامی پست های زیر شاخه "بهترین ها" همواره آپدیت خواهند شد
فا تولز - ابزار رایگان وبمسترساخت حرفه ای کد متن متحرک
ویکی رضوی

واحه یی در لحظه
سکوت سرشار از ناگفته هاست...
از سر نوشت تا سرنوشت تنهاییم!

بایگانی
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۶ دی ۰۲، ۰۸:۳۳ - یاقوت ...
    🙃
  • ۲۲ دی ۰۲، ۰۹:۰۷ - یاقوت ...
    😬

۹

در جایی که سایه ی آدم هایش از خودشان بزرگتر است، خورشید در آنجا در حال غروب است...

نظرات  (۹)

سلام هیچی متوجه نشدم.میشه زیر دیپلم بگید...
پاسخ:
منظور از سایه مسائل پوچ و واهی هست، مثل غرور و تعصب و...
و منظور از آدم ها هم مشخصه...
وقتی در جایی اونجور مسائل از حقیقت و انسانیت آدم ها بیشتر باشد، خورشید در حال غروب است، یعنی انسانیت در حال مُردن...
۲۰ مهر ۹۷ ، ۱۲:۱۹ امید شمس آذر
بسیار عالی.
پاسخ:
سپاس از شما
سلام تشکر تازه متوجه شدم..
پاسخ:
خواهش می کنم
۲۰ مهر ۹۷ ، ۱۴:۳۱ دختر مهربون 😍😍
چه جالب 
تا حالا اینجوری فکر نکرده بودم !
پاسخ:
سپاس...
این متن ازکیه؟
پاسخ:
خودم
۲۰ مهر ۹۷ ، ۱۶:۰۳ فرزانه فرجادی کیا
سلام روزتون بخیر 
کوتاه بود اما خیلی مفهومی 👌
تعبیر زیبایی بود ممنون 🙏🏻
پاسخ:
سلام
ممنون از نکته سنجی و حضور شما
۲۰ مهر ۹۷ ، ۲۰:۲۶ میــ๛ آنـہ
وای ازاین تعصب
پاسخ:
:(
واقعاً...
۲۷ مهر ۹۷ ، ۱۱:۳۲ سید محمد علوی زاده
سلام علیکم
وقتتان بخیر
تبریک عرض می کنم به شما بخاطر وبلاگ وزینتان
شما و مخاطبین و مراجعین محترمتان را دعوت می کنم به بازدید و استفاده از مطالب تولیدی سایت تخصصی گناه شناسی
پاسخ:
سلام
ممنون

گناه؟!
میشه تعریف گناه رو بگین؟!
۲۷ مهر ۹۷ ، ۱۸:۲۰ سید محمد علوی زاده
نافرمانی از خدا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی