ویکی رضوی

تجربیات،آموزش ها، دل نوشته ها و ...

ویکی رضوی

تجربیات،آموزش ها، دل نوشته ها و ...

خوش آمدید .... .......... ..... لطفاً در صورت کپی برداری، منبع و آدرس این وبلاگ ذکر شود ..... تمامی پست های زیر شاخه "بهترین ها" همواره آپدیت خواهند شد
فا تولز - ابزار رایگان وبمسترساخت حرفه ای کد متن متحرک
ویکی رضوی

واحه یی در لحظه
سکوت سرشار از ناگفته هاست...
از سر نوشت تا سرنوشت تنهاییم!

بایگانی
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۶ دی ۰۲، ۰۸:۳۳ - یاقوت ...
    🙃
  • ۲۲ دی ۰۲، ۰۹:۰۷ - یاقوت ...
    😬

۱

راههای مختلفی وجود دارد که برای هر کدام از آنها ترفندی وجود دارد. من خیلی تحقیق کردم و الان بصورت خلاصه تقدیم شما عزیزان میکنم. همانطور که عرض کردم زمان زیادی را برای یافتن این روشها صرف کردم و الان در یک پست در اختیار شما قرار میگیره. فقط تقاضا دارم در موقع اشتراک گذاری نام این وبلاگ را ذکر نمائید و برای حمایت از ما وبلاگ را برای دوستان خود معرفی نمائید.

تقریباً تمامی روشها توسط prin screen قابل عکس برداری است. همینطور خیلی از روشها توسط google doc قابل مشاهده و ادیت هستند.

اما یک روش مطمئن و خوب بشرح ذیر معرفی می گردد:

اول باید از خود برنامه adobe acrobat استفاده کنید برای تولید pdf
دوم در قسمت protection باید اجازه کپی و پرینت و سایر مواردی که نمی خواهید انجام شود رو بردارید.
سوم باید گزینه encryption رو انتخاب کنید تا pdf ساخته شده بصورت کدگذاری شده تولید شود.
تا این مرحله شما یک pdf امن دارید که اجازه کپی و پرینت نمیده و با برنامه های تبدیل هم قابل دسترسی نیست.
برای اطمینان بیشتر adobe قابلیت کلید عمومی و کلید خصوصی هم ایجاد کرده که بسیار قوی تر هست و میتونید یک کلید خصوصی درست کنید و اجازه خواندن به همه بدید که در این روش فوق العاده امن تر هست.
یه زمانی در مورد این قضیه باید تحقیق می کردم که همه این ها رو تست کردم.

نتیجه ایجاد pdf با رعایت مسائل فوق تنها راه شکستن این نوع pdf ها فقط و فقط ocr هست.

البته دوستی میگفت که می توان به روش زیر کپی کرد که هنوز ثابت نشده:

کافیه فایل را با جیمیل برای یکی بفرستی یا توی گوگل داک آپلود کنی اونوقت گزینه View as Html را بزنی تا سه سوت متن اچ تی ام ال را بهتون بده و کپیش کنید.

استفاده از برنامه "PDF Anti-Copy" یک روش دیگر می باشد.

نظرات  (۱)

سلام

ممنون بابت راهکارای مفید

ولی متاسفانه ایرانی جماعت راهشو بلده پیدا کنه همونطوری که خودتون هم اشاره کردید

بعضی از فایلهای پی دی اف هستن که برای آدم هزینه داشته ولی چون راهکاری برای دور زدن کپی رایت وجود نداره آدم جرات نمیکنه فایل رو به اشتراک بذاره

من تو همین بلاگ یه مشکلی دارم اینه که نمیدونم چکار کنم که متن یا مخصوصا عکسها کپی نشه

هر کاری هم بکنم بالاخره نرم افزار اسنگیت هست و همینطور عکس گرفتن موبایل!

پاسخ:
سلام. بله درست میفرمائید.
یکسری کدهای ضد کپی و ضد راست کلیک هستن که البته باز نهایتاً روش برای کپی برداری زیاده...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی