ویکی رضوی

تجربیات،آموزش ها، دل نوشته ها و ...

ویکی رضوی

تجربیات،آموزش ها، دل نوشته ها و ...

خوش آمدید .... .......... ..... لطفاً در صورت کپی برداری، منبع و آدرس این وبلاگ ذکر شود ..... تمامی پست های زیر شاخه "بهترین ها" همواره آپدیت خواهند شد
فا تولز - ابزار رایگان وبمسترساخت حرفه ای کد متن متحرک
ویکی رضوی

واحه یی در لحظه
سکوت سرشار از ناگفته هاست...
از سر نوشت تا سرنوشت تنهاییم!

بایگانی
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۶ دی ۰۲، ۰۸:۳۳ - یاقوت ...
    🙃
  • ۲۲ دی ۰۲، ۰۹:۰۷ - یاقوت ...
    😬

۰

یکی از بزرگترین و مهمترین مشکلات کاربران در مدیریت فایلها، عدم مشاهده برخی فایلها و فولدرها در برخی سیستم ها می باشد. حالا این مشکل میتواند به صورتهای مختلفی نمایان شود. علت این امر هم دلایل متعدددی می تواند باشد. از آلودگی به ویروس های مختلف تا آلودگی به بدسکتورها. اگر در وب علت و درمان را سرچ کنید به راه حل های مختلفی برمی خورید که ممکن است هیچ کدام از آنها راه حل مشکل شما نباشد. بنده خودم تقریباً تمامی راه حل ها را امتحان کرده ام. جالب اینجاست که اکثر سایتها و وبلاگها چند روش مشابه را را آموزش داده اند و کاملاً مشخص است که از همدیگر دیگر کپی کرده اند!
سرتون رو درد نیارم بالاخره به از روزها تحقیق و سرچ، من به یک روش راحت، ساده و عالی رسیدم که می تواند 99.9% مشکل شما را حل کند.
خواستم این روش رو به شما هم یاد بدم.
این یک نرم افزار بسیار سبک و کم حجم است که می توانید آن را بصورت پورتابل و بدون نیاز به نصب نیز استفاده کنید. ضمناً در این نرم افزار می توانید کارهای زیادی علاوه بر مشاهده فایلهای مخفی را مثل مدیریت فایلها رو هم انجام بدین.
در زیر آدرس سایت رو براتون میزارم که توی سایتش هم ورژن نصبی و هم ورژن غیر نصبی برای دانلود وجود دارد.
 
 
توجه: اگر این مطلب به دردتون خورد، خواهش میکنم وبلاگ من رو به دوستان خودتون هم معرفی کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی