ویکی رضوی

تجربیات،آموزش ها، دل نوشته ها و ...

ویکی رضوی

تجربیات،آموزش ها، دل نوشته ها و ...

خوش آمدید .... .......... ..... لطفاً در صورت کپی برداری، منبع و آدرس این وبلاگ ذکر شود ..... تمامی پست های زیر شاخه "بهترین ها" همواره آپدیت خواهند شد
فا تولز - ابزار رایگان وبمسترساخت حرفه ای کد متن متحرک
ویکی رضوی

واحه یی در لحظه
سکوت سرشار از ناگفته هاست...
از سر نوشت تا سرنوشت تنهاییم!

بایگانی
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۶ دی ۰۲، ۰۸:۳۳ - یاقوت ...
    🙃
  • ۲۲ دی ۰۲، ۰۹:۰۷ - یاقوت ...
    😬

۲

دزدگیر خودرو یکی از رایج ترین آپشن هایی است که بعد از خرید روی ماشین ها نصب می شود. تجربه ای که بنده دارم از دزدگیر اینه که یا اصلاً دزدگیر نزارین یا بهترینش رو بزارین. پیشنهاد من برند ایزی کار است. اگر اصل اش که کره ای است رو پیدا کردین که عالیه. من خودم مدل تصویری E7III را گرفتم و حدود 5 ساله استفاده می کنم. و کاملاً راضی هستم. اخیراً هم رفت داخل ماشین لباسشویی و قشنگ شسته شد :(  و تازه روز بعد از پهن کردن شلوارم، متوجه شدم :) ولی خوشبختانه بعد ازچند روز صبر و چند بار سشوار کشیدم از فاصله دور، زدم شارژ و شارژ شد و نهایتاً به حول و قوی الهی روشن شد :) در روزهایی که ریموت رو نداشتم، آپشن ضربه زدن روی کیت نصب شده پشت شیشه جلو(که از قبل 4 عدد را تعریف کرده بودم)، به دادم رسید.
 

نظرات  (۲)

ممنونم بابت اطلاعات خوبتون :)))
پاسخ:
خواهش می کنم. مرسی از شما که همراهی می کنید.

عالی بود ،احسنت به شما بااین اطلاعات خوبتون،ولی بهرحال این وسایل نیاز به مراقبت بیشتردارن😉

پاسخ:
سپاس از شما. بله حتماً...   :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی